Zo kiest de media voor jou!



 Online training Zo kiest de media voor jou!

Val op met jouw expertise, bedrijf en verhaal

Wat je droom ook is, het krijgen van gratis publiciteit in magazines, kranten, op radio, tv en bij digitale media zal jouw business direct naar een hoger niveau tillen 


Deze training is voor jou wanneer je:


  • Sneller en gemakkelijker nieuwe klanten wilt aantrekken
  • Jouw impact als ondernemer om de wereld beter te maken wilt vergroten
  • Free publicity wilt maar niet goed weet hoe je dat moet aanpakken
  • Onzeker bent hoe en waarmee je de media het beste kunt benaderen
  • De media al wel eens benaderd hebt maar zonder (veel) succes
  • Je een bekendheid wilt worden met je business

Deze toppers gingen je voor:

Ik heb geleerd bewuster om te gaan met publiciteit en, meer ruimte en tijd in te plannen om momenten te creëren. Ze zijn er wel maar moet er wel bij stil staan en er is veel meer mogelijk als ik had gedacht.

Yvonne Körver - Yvonne Fotografie

Ik heb inzicht gekregen in de samenhang tussen marketing en pr.  Jennifer is deskundig. Ik kan nu veel scherper nadenken over de strategie die ik ga uitzetten voordat ik aan de gang ga.

Bert Tamboer

Goed overzicht voor PR Plan benodigdheden, lol, super leuk, professioneel en eerst pr plan dan doen i.p.v. doen zonder plan.

Joia Stoutjesdijk - Fica te Faa Consulting

Ik heb veel inzichten en ideeën voor promotie. gekregen. Ook heb ik goede connecties gelegd met andere deelnemers.

Fernand Pos - Leven vanuit Passie

Wat ga je leren?

Hoe je de aandacht van de media trekt

Hoe je ervoor zorgt dat klanten jou vinden door de juiste media te selecteren

Hoe je voor je eerste gratis media publicatie zorgt

Welke methodes voor directe publiciteit zorgen

Hoe je jezelf & jouw bedrijf uniek maakt en je daarmee onderscheidt van de concurrent

7 voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren 

Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit rond jouw bedrijf

Hoe je ervoor kan zorgen dat jij weet wie, wanneer, wat over je zegt op het internet

Hoe journalisten selecteren op het nieuws

Hoe je je het beste voorbereid om een interview te houden

Jennifer Delano



Als mens was ik niet altijd zichtbaar. Sterker nog – vroeger was ik meer op zoek naar manieren om de grond in te zakken. Toen ik jaren later mijn eigen bedrijf opzette en er een fase van bijna geen werk aanbrak, ontdekte ik de kansen van pr. Ik schreef een eerste persbericht, ontdekte hoe ik in de media kon komen én blijven. Nu vinden klanten mij, door middel van publiciteit of passende (social) media, in plaats van dat ik ze moet vinden.


Datum

Wanneer jij er klaar voor bent!

Ticket

€47 excl. btw

Tijd

90 minuten

Spreker

Jennifer Delano

Wil je nog meer weten over dit onderwerp?

Heb je na afloop van de online training nog vragen? Mail ze dan naar contact@delanopr.nl.

Ik help je graag.

"Adverteren is zeggen dat je goed bent, PR zorgt ervoor dat iemand anders zegt dat je goed bent."

NRC

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Cover van GezondNU

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Grazia

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

EditieNL

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

100% satisfaction guaranteed!

Als jij aan het einde van de online training niets geleerd hebt, 

dan kun je direct naar me toekomen en krijg je je geld terug.