Laat klanten je vinden door pr!

Word in 12 weken training wereldberoemd bij jouw potentiele klanten

Veel respons en een nieuwe klant

Naar aanleiding van een workshop bij Jennifer vertelt Elly den Harder: 'Pr een ‘jasje is dat je aandoet’. We zijn geneigd heel groots van media te denken, maar het is gewoon zeggen wat je doet. Dat inzicht is superbelangrijk voor me geweest en heeft mij het lef gegeven om samen met andere zakelijke dienstverleners een rondetafelgesprek aan te gaan voor een landelijk magazine. Heel spannend, maar ‘dat jasje’ hield me scherp en zat me lekker. Een dikke paginagrote publicatie die op social media heel veel respons opleverde. Zelfs iemand die mij een potentiële klant aanbracht. Het interview heeft mij positieve reacties opgeleverd, maar vooral positieve energie! Het zichtbaar worden begint duidelijk vruchten af te werpen. Later ben ik ook nog op de radio geweest.'

Je bent klaar met zoeken!

Ik ben Jennifer Delano, pr agent en ik zie problemen met een gebrek aan zichtbaarheid elke dag voorbij komen. Jouw klanten weten je niet te vinden, ze nodigen iedereen uit voor een interview, maar jou niet. Jij hebt zoveel te vertellen over jouw vak, maar ze slaan jou over. Jij bent al zolang bezig, maar nog steeds weet niemand wie je bent. Super vervelend, vooral als je graag meer klanten wil helpen. Of je de klanten die je hebt wil laten weten dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. Maar aan die zoektocht kan een einde komen. Ik ga namelijk starten met een online training met een offline moment  waarin je gaat ontdekken wat jij zelf kan doen om zichtbaar te worden zonder een persbericht te schrijven. Want zichtbaarheid kan heel veel opleveren, het maakt je betrouwbaar, nieuwe klanten weten je te vinden én het is ook heel erg leuk!

Jij verdient het om jouw kennis om te zetten in publiciteit. Om gezien te worden als expert

Klinkt één van deze uitspraken je bekend in de oren?

¨Mensen weten niet wie ik ben¨

Mijn product is al jaren op de markt en ligt/staat goed in de markt. Jammer genoeg weten de mensen mij niet direct te vinden én daarom huren ze mij niet in.

¨Mijn verhaal wordt niet gehoord¨

Ik heb zo’n goed product, waarmee ik zoveel mensen kan helpen. Maar het lijkt als mijn verhaal gewoon niet gehoord wordt. Hierdoor bereik ik niemand...

¨Mijn klanten weten me niet te vinden¨

Ik hoor mensen met regelmaat zeggen ‘’als ik eerder over je gehoord had, dan had ik veel eerder…’’ Daar gaat het nu mis, ze weten mij niet te vinden.

¨Ik zie mijn bedrijf niet terug in de media¨

Gastbloggen, interviewtjes hier en daar, ik sta er open voor, maar het gebeurt niet of veel te weinig. Terwijl ik zoveel te bieden heb...

¨Mijn concurrenten publiceren ze wel¨

Sla ik een krant open of kijk ik tv, zie ik weer die concurrent. Waarom zit hij of zij daar en ik niet? Ik ben langer bezig en/of weet veel meer over mijn vak..

‘’Ik word overgeslagen‘’

Hoe kan het zijn dat mijn product niet wordt gepubliceerd terwijl ik boven aan sta in de zoekresultaten naar mijn diensten? Ik ben een expert, maar wordt door de media overgeslagen.

Ik lever heel goede kwaliteit, 

maar hoe laat ik dat zien?

Hoe vind ik meer klanten die bij me passen?


Over mij

Mijn naam is Jennifer Delano, ik ben een Nederlandse onderneemster, auteur, spreekster en pr-agent. Ik kom uit Zuid-Holland en woon nu in Noord-Holland, in de geweldige woonplaats Hoofddorp. Daar ben ik een actief hardloopster, EHBO’er en ik ben actief voor mijn kerk. Als mens was ik niet altijd zichtbaar. Sterker nog – toen ik gepest werd was ik meer op zoek naar manieren om de grond in te zakken. Toen ik jaren later mijn eigen bedrijf opzette en er een fase van bijna geen werk aanbrak, ontdekte ik de kansen van pr. Ik schreef een eerste persbericht, ontdekte hoe ik in de media kon komen én blijven. Nu vinden klanten mij, door middel van publiciteit of passende (social) media, in plaats van dat ik ze moet vinden. Ik rondde in de avonduren de opleiding Communicatie Management af aan de Hogeschool van Amsterdam. Hiernaast heb ik diverse cursussen, trainingen en andere kennisverdiepende programma’s gevolgd. 

VIVA400

Op dit moment werk ik op dagelijkse basis aan de publiciteit en zichtbaarheid van diverse mkb-bedrijven. Daarnaast geef ik waar mogelijk het goede voorbeeld door zelf zichtbaar en actief te zijn. Met het zorgen voor zichtbaarheid door middel van pr won ik een JCI Internet Award. Daarnaast was ik drie jaar op rij te vinden in de Viva400, de lijst van de vierhonderd succesvolste vrouwen van Nederland. Elk jaar worden er 400 vrouwen gezocht om op de lijst te zetten. Ik weet precies hoe je je in de kijker speelt bij degene die ze selecteren. Tijd om te ontdekken hoe je dit succesvol doet!

Kleurrijke Lijst / Quote 

De Kleurrijke Lijst geeft elk jaar een Kleurrijke Prijs weg aan een man en vrouw die het meest hebben geïnspireerd en die invloed hebben op hun omgeving door doorzettingsvermogen en kracht. Ik stond erin én mocht wat on stage vertellen aan een zaal met meer dan 300 mensen. Ik ken de hoofdredactrice. Als jij een bijzonder verhaal hebt maak je ook kans om óók in deze ''Quote'' te komen!

JCI Internet Award

Omdat de zichtbaarheid van een netwerkclub goed was geregeld.. won ons team de JCI Internet Award. Nog niet relevant voor jou misschien, maar wist je dat elke branche zijn awards uitdeelt? Tijd om samen naar de passende award voor jou te zoeken. 

Jennifer is een getalenteerde vrouw die laat zien waar ze voor staat. Ze is creatief en onconventioneel, weet wat er kan en ze maakt het praktisch toepasbaar.

Ans Tros

Creatief directeur en oprichter SchoolvoorCoaching BV

Stop met zoeken naar de oplossing,

want de juiste pr brengt je naar blijvende resultaten
én ik wil je hierbij helpen! 

Voor een van mijn opdrachtgevers doet Jennifer de PR. Zij hebben het afgelopen jaar in zo'n beetje alle bladen gestaan van hun sector.  De klant is nog steeds spinnend tevreden.

Arjan Yspeert

Marketeer

Plannen in één maand bekend bij duizenden bedrijven 

Deze zomer is Anthony Degenaar dankzij Jennifer met regelmaat in het nieuws geweest. Zijn plannen om mkb-bedrijven te helpen leverde flink wat online publiciteit op (meer dan 30 websites publiceerden.) Binnen 2 weken resulteerde het in een pr waarde van 46.759 euro aan online publiciteit in Nederland, een bereik van meer dan 100.000 mensen en daarbij mocht hij aanschuiven bij 

BNR Radio samen met een samenwerkingspartner. Het resulteerde in een discussie van 25 minuten lang live op BNR Radio. En dat helemaal gratis!

Jennifer Delano is a hands on high achiever in the pr business , for me as a fashionentrepreneur I've got even inspired by her. She gave me motivation and thinking over you're ideas with some good suggestions how to implementate some PR things. Jennifer maked me very conscious in the actions concerning getting exposure.

Irving Vorster

Fashiondesigner

Een vliegende doorstart voor Judith & Richard dankzij een bezoek van SBS6

Sinds de oprichting van dé datingwebsite voor liefhebbers van het platteland trokken Richard en Judith honderden singles aan. Totdat ze kennismaakte met de pr technieken van Jennifer. Het resulteerde in diverse publicaties én een interview van beide oprichters op SBS6 televisieprogramma Hart van Nederland. Kostenloos kwamen ze zo in de huiskamers van meer dan 1 miljoen mensen binnen met hun verhaal. Op dit moment hebben meer dan 2.500 mensen zich aangemeld op hun datingsite en zijn er al diverse mensen getrouwd naar aanleiding van hun zoektocht op Farmers4Love. 

Ja, ik wil meedoen aan deze online training!

Jennifer Delano zorgt voor publicaties in onder andere:

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Jennifer Delano zette eerder haar pr vaardigheden in voor: 

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Verbond van Verzekeraars

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website, checkout preview mode for the result.

Jennifer Delano vertelt je heel precies welke verbetermogelijkheden ze ziet. Haar tips zijn praktisch en dus uitvoerbaar. Dat maakt het samenwerken met haar ongecompliceerd en 100% resultaatgericht. Top!

John Manschot
Oprichter en procesbegeleider bij Borgruit

Jennifer Delano in de media: 

Ondernemers over Jennifer Delano:

Ja, ik geloof dat Jennifer Delano mij kan helpen! 

Wat gebeurt er in welke maand?

Maand 1:
Maak jezelf klaar voor PR

In de eerste weken gaan we werken aan een stevige basis. Een plek op jouw website waar journalisten alle informatie vinden die ze nodig hebben. Kloppende social media, manieren om 10 keer meer mensen te bereiken, een simpele truc om mensen actief aan te spreken met jouw oplossingen en meer..

Modules die aan bod komen: Pers/media-pagina, LinkedIn, Facebook, Twitter, bloggen én meer...

Maand 2:
Maak jezelf zichtbaar

In de tweede maand gaan we aan de slag met jou online zichtbaar maken. De basis is af en nu gaan we zorgen dat mensen weten dat jij er bent en ze zoveel te bieden hebt. Je leert oproepen te vinden van journalisten én hoe je met ze in contact komt op een manier dat het je publiciteit kan opleveren. Ook ontdek je hoe een inhaker werkt en wat je kunt doen wanneer jouw onderwerp in het nieuws is.


Modules die aan bod komen: oproepen journalisten, reageren op oproepen, nieuwsbrieven, vind jouw media, gastblogs, inhakers én meer...

Maand 3:
PR meten en gebruiken

In de laatste maand ligt de focus op het voorbereiden op publicaties waarbij er wat meer nodig is dan een telefonische toelichting. Je leert hoe je je kunt voorbereiden op een fotoshoot, op tv of radio-opnames en hoe je erachter kunt komen waar én wanneer je gepubliceerd bent en hoe je dit kunt vergroten. Je ontdekt de trucs van pr-bureaus. Wat kun je zelf doen om van 1 pagina, 2 pagina's te maken? Tijdens deze derde maand kom je hierachter.


Modules die aan bod komen: bellen met journalisten, voorbereiden interview, tv-interviews, radio-interviews, fotoshoot, hoe haal je meer uit een publicatie én meer...

She is full of creativity, enthusiasm and energy. If you want to be known, recognized and appreciated, you can achieve this with Jennifer Delano.

Judith Diericks

Social Media Manager

Wat levert jou deze ''Leer klanten je vinden door PR''
-Online Training op? Jij gaat leren:

Hoe je jezelf/jouw bedrijf uniek maakt

Hoe je zorgt dat je altijd op de hoogte wordt gehouden van online publiciteit

Een aantal methodes die tot directe publiciteit kunnen zorgen

Zeven voor iedereen toepasbare methodes om zelf nieuws te genereren

Hoe je op vijf manieren naar je bedrijf kan kijken en het nieuwswaardig maakt

Meer dan een handvol manieren om je nieuws nog aantrekkelijk te maken

Aan welke voorwaarden een gepubliceerd gesprek moet voldoen

Hoe je anderen en jezelf blij kan maken

Hoe je aan een aantal directe promotie links naar je website komt

Wat een journalist interessant vindt

Hoe je de aandacht van de media vasthoudt

Hoe je kan zorgen dat jij weet wie wanneer wat over je zegt op internet

Hoe je voor een vliegende start zorgt van je bedrijf

Hoe journalisten selecteren op nieuws

Wat er nodig is om een goed interview te geven

11 out of the box methodes om via social media en traditionele media je in het oog van de media aandacht te spelen

Hoe je met PR uit verrassende hoeken je werk kunt halen

waarvoor je PR allemaal kan inzetten

Hoe je voor een eerste publicatie zorgt

Hoe je zorgt dat je behaalde publiciteit blijvend voor je werkt 

Hoe je bij kan dragen dat een journalist vindt wat jij wil dat hij vindt

Hoe je de juiste social media kan selecteren om jouw klant jou te laten vinden 

Hoe je je voorbereid op een fotoshoot

Hoe je alle oproepen vindt van journalisten in Nederland

Jeannette van Brecht dacht dat ze alles wel voor elkaar had...

Dit is wat Lisa leerde van deze aanpak: 

Jennifer Delano barst altijd van de ideeën. Ze is uniek in wat ze doet en heeft veel lef. Ik ben ervan overtuigd dat zij het heel ver gaat schoppen.

Stacey Chegodayev MSc
Senior Financial Policy Advisor

Bonus: Om de puntjes op de i te zetten

Wanneer je je nú aanmeld ontvang je na aanmelding:

- een uitnodiging om aan te schuiven bij een netwerkontbijt in Lisse waar jij jezelf en jouw bedrijf op een donderdagochtend kunt pitchen aan rond de 30 full-time ondernemers, waaronder Jennifer Delano zelf 

- een datumprikker voor een offline meeting met de nieuwe en oude ondernemers die werken met dit online programma

Let op: Start niet met dit programma wanneer je:

Niet jouw verhaal op orde hebt, je niet wil dat mensen je leren kennen, je niet weet wie jij wil helpen, je nog geen producten hebt of dienst hebt, je niet door Google gevonden wil worden, je geen zin hebt om tijd te maken om je marketing en pr te doen (besteed het dan liever uit aan een bureau zoals DelanoPR)

100% satisfaction guaranteed!

Wanneer je binnen een week na de start denkt dat pr niet nodig is voor jouw bedrijf, omdat je geen nieuwe klanten wil, je stopt met ondernemen of/en geen nieuwe hits wil op jouw site, krijg je je geld terug. 

PS: Liever 'betalen in termijnen'?

Neem even contact met me op via het contactformulier via www.prgoeroe.nl/contact