Page content

article content

Deze week in de Metro

Deze maand sta ik in de Metro. In een leuk artikel over de gunfactor van netwerken. Ik kwam aan de publicatie doordat ik regeerde op een stelling over ondernemen. Ik zie mezelf niet direct als topnetwerker, maar ik ben al mijn hele leven een netwerkervaringsdeskundige. Dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar het is vooral heel leerzaam geweest. Want ik heb flinke fouten gemaakt, maar ik ben er nu ook achter wat wél werkt. Het leverde een leuk interview op én er stond een mooie foto bij. Ook dat is leuk.

In het telefoongesprek met de journaliste vroeg ik haar waarom ze mij had uitgekozen. Er hadden meer dan veertig mensen gereageerd tenslotte. En toen kwam het. Ze zei: jouw naam kwam mij bekend voor. Ze wist niet meer waarvan, maar ze kende mijn naam en dat was de reden dat ze mij uitkoos. Wat is hiervan de les? Het maakt niet uit hoe mensen je kennen, maar zorg ervoor dát mensen jou kennen. Onbekend maakt onbemind, oftewel bekend maakt bemind.

Comment Section

0 reacties op “Deze week in de Metro

Plaats een reactie


*